Vandringen

Det var roligare/tråkigare än vad jag trodde att det skulle vara, det gick fort oh otroligt sakta på samma gång. Helt sjukt. Men hursomhaver så slutade det att regna när vi kom fram till svensbyn och började vandra, det var svårt att se hur det såg ut där man gick för att eftersom att det var blott och stenigt (det var en stig i skogen alltså) så var man tvungen kolla extra noga på var man satte ner fötterna. Vi åt lunch vid eliasgrottan och sen gick vi ner i själva grottan. Där fick vi några nya vänner. Barn alltså. Sen vandrade vi vidare jätte länge tills vi kom fram till svensbylida. Då var klockan typ 1 och vi vilade en stund innan vi hade trekamp. Tror att våran grupp kom 2:a För lag två vann, sen kom alla andra tvåa, såå.

Nu när jag kom hem med mycket smärta i fötterna tog jag ett bad oh nu sitter jag framför dataskärmen och väntar på mat. Sen ska jag kanske till Camilla, men jag vet inte. Beror på om pappa kan skjutsa och om jag orkar, om jag ska sova där eller inte.. Det är måånga saker som måste kluras ut, haha.

här kommer en bild direkt från Google


Kommentarer
Postat av: FrIdA

okej det va väl tur :)

2009-09-02 @ 17:47:27
URL: http://ffridaoo.blogg.se/
Postat av: gossipgirl

SVAR: Nej, jag menar´t! :D

2009-09-02 @ 18:04:36
URL: http://xoxogossipgirlxoxo.blogg.se/
Postat av: Laila

Snyggt där =)

2009-09-03 @ 02:46:29
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0