Love like woe!

Kan inte slita mig från en sån sjukt bra låt! Jag tänker på den hela tiden, jag drömde om den. Jag har fixat den på mobilen och nu ska jag ringa mormor. Sådärja! Nu har jag fixat skjuts till skolan. Det är bra för jag har idrott, så jag har rätt mycket att bära på.

Jag och Sandra skulle börja 9, men jag blev ärligt talat inte alls förvånad när hon smsade och sa att hon tog en buss som gick 9 och hon är framme 10 i 10. den smset fick jag 20 i 9 hade jag gått idag, eller litat på att hon skulle vara påväg till skolan den tiden så hade jag varit halvvägs till skolan. Men jag var hemma för jag tänker inte fara för ens det att jag vet att hon är på skolan. För jag orkar inte sitta och vänta på henne.

Sen idag så har vi svenska och Idrott. Skriva tal och Vollyboll. KUL! Sen efter det så ska jag och sandra fortsätta med vårat projektarbete, vi har rätt mycket kvar och vi ska lämna in rapporten nästa vecka. Fast det vi har går nog ganska fort om vi bara jobbar. Sen torsdag så ska jag in med några arbeten, sen söndag ska jag in med ett.

Nu ska jag nog maila lite till mig själv innan jag gör mig redo för skolan (packar idrottskläderna)

Så sjukt jäkla galet dampigt sämst


Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha glad tjej

2010-04-28 @ 16:59:51
Postat av: Gunilla

Sv: Hahaha riktigt kul att jag skrev fel djur.:D Men du är säkert rädd för sniglar me. ;) Har du tänkt på att sälar o bävrar bägge gillar vatten och är lite lika? :D Kram

2010-04-28 @ 19:35:50
URL: http://gunillasjomark.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du läser en gång till så står det att vi SNART har jobbat klart och sedan så har jag haft avstängd mobil halva dagen för att jag hade oladdad mobil.

2010-04-29 @ 09:30:52
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Ååååh! Jisses. Sitter här och ler samtidigt som jag blir generad av din fina kommentar. Tack så jättemycket fina du! =) kram på dig!!!

2010-04-29 @ 16:35:02
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se
Postat av: Sandra

tror du seriöst att jag går in och ändrar?

Du läste helt enkelt fel för det har stått sådär hela tiden! "Sedan så har jag och Erika snart jobbat klart med våran projektarbete " där ser du. Exakt sådär står det i mitt inlägg också!

2010-04-29 @ 16:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0