Som det var då

Har fyllt ett papper med färg, skrivit ett halvt a4 med ord i skrivstil Dessutom skrev jag på engelska. Sjunger med till Melissa Horn, känner mig bara trött, och dagen tycks aldrig ta slut. Jag vet inte var jag är, mina tankar snurrar och jag kan inte riktigt andas så jag får nog med syre. Känner mig yr och snurrig. Jag andas för lite. Jag har faktiskt inte någonting vettigt att skriva. Jag har fortfarande ont i min muskelknut. Såg att någon tydligen ville att jag skulle ha frågestund, men det är bara fråga så svarar jag väl. Låten som jag lyssnar på nu, "sen en tid tillbaka" fortafarande med Melissa Horn känns som att passa in på mig, bara lite. Ganska mycket. Inte allt.

"Så många långa nätter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0