totalt

JAg har verkligen slarvat med bloggingen här på sista tiden, men jag bloggar mest på ett annat ställe faktiskt, men det tänker jag inte säga var. Bara några som kanske vet. Men jag kommer att fortsätta att blogga här såklart, kan inte riktigt släppa min söta blogg.

Imorgon så åker jag hem till Piteå igen. Ska nog söka något jobb i storstan med, finns massvis med barnskötar jobb där. Härligt! Hoppas bara att jag har turen att få ett jobb. Skulle verkligen vara roligt. Annars har det inte hänt så mycket idag, solat och ätit mat. Ska snart stänga av datorn och packa ner den för att vi ska bära ner sakerna ikväl sen ska vi åka imorgon kl 6.

Godatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0