Tyst i 10 timmar, det har ingen någonsin trott om mig.

Förlåt alla för den superdåliga updateringen! Hade helt glömmt att jag hade en blogg ( nästan iaf ) Nu är jag hemma hos mamma och jag har suttit nästan helt tyst i 10 timmar så nu så är jag ganska sugen på att prata på en massa, men jag har ju inget att säga egentligen.
Dagen började kl 04.00 när jag steg upp och packade det sista, (ändå lyckades jag att glömma min nya jacka)
ca 05.00 så kom mormor och morfar och resan började, sen så har jag inte gjort annat än att mått illa, åksjuk sen så har jag sovit massa.
ca 17.00 så var vi framme, då åt vi mat från Max och nu vill jag egentligen bara sola och sen så vill jag springa en massa långt. Det är ju för 17 vår här. Hemma är det ju rena istiden.

Ska nog ut och springa och sen sola imorgon på morgonen, kanske jag får mamma och mormor med mig ut. Hoppas det, fast jag kommer pringa före dem,

Nu ska jag ta någon medicin och sen ska jag bara umgås med mamma, ska lägga in bilder lite senare, och eventuellt göra om min design, vi får se.

Kommentarer
Postat av: simone

ibland är det sköönt med paus :D

2010-04-02 @ 15:56:19
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0