Yellow

Jag behöver käna pengar snabbt! Ge mig tips ;) Jag har inte något jobb och kommer inte heller att få något i Pyttelilla Piteå tyvärr. Kolla in alla mina videos massa på videofy me, ni hittar dem under kategorin videos ;) Jag behöver nämligen en ny kamera och en ny mobil, och lita andra saker som kläder. Att bidra med lite pengar är det minsta ni kan göra för mig tycker jag.
Annars så väntar jag på mat och på att få fara och handla flingor. Ser ut som ett monster med smutsigt hår, och mjukiskläder. Men det får man göra ibland när man heter Erika och bor i Piteå. Juste måste skicka iväg ett mail också! Bäst att göra det nu då. PUSS

haha, ni får inte någon bild nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0