500 kr mer än väntat

Om jag plockar in mina kläder i garderoben så kan jag bli rik. MEn det är för jobbigt för mig. Haha. Jag är verkligen inte bra på att hitta kläder eller saker för övrigt när de ligger jätte städat och jätte organiserat. Men det gör inget för jag har ordning iaf.

Fast nu tänkte jag inte att jag skulle sitta här och skriva om hur dålig jag är på att ha mina kläder i garderoben. Jag tänkte nämligen berätta lite om mitt jobb... Jag pratar alltså i telefon (fast inte hela tiden nu, utbildas ju först, daaaah,) Men första gången jag tog ett samtal skakade jag så mycket att det var svårt att flytta muspekaren så jag kunde klicka på typ "flytta" Men igår då minsann så gick det jätte bra, kände mig inte alls nervös. Eller lite, för jag var rädd att jag skulle ringa ut, men det behövde jag inte göra. Det var verkligen en lättnad att inte vara så nervös jämt.

Sovit dåligt har jag cokså gjort, drömmt nästan hela tiden, minns alla de mååånga olika drömmarna jag drömde. De var fett härligt underbar drömmar. Fattar inte hur jag kan ha sådan fantasi! Jag såg allt så verkligen, som om det var en film. Alla såg ut som de ser ut på riktigt osv. Riktigt kul var det.

Nu sitter jag och lyssnar på min ute och går musik. Typ bumpy ride, waka waka, ramlar, en vän med en bil och många fler. Älskar verkligen de låtarna. Högsta volymen och bara gå.

Snart måste jag börja göra mig iordning för att gå till bussen. Först ska jag bara kolla om jag kan byta tröja, har samma som igår fast inte samma byxor. Men det passar så fint.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

Tjeeeena brullan! Tänkte bara säga att jag har startat en till tävling om dom där populära kedjeringarna som du var med och tävlade om sist :D Hoppas du vill vara med även denna gång!



Ha en trevlig dag min sköna böna!

2010-08-25 @ 08:37:08
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0