Det blir en sommar i sverige

Det har verkligen varit en trevlig första dag på jobbet! Bara trevliga personer. Jag har verkligen hamnat i en bra grupp! Är verkligen slut i huvudet och hela jag är trött, även fast att jag bara har suttit i stort sett hela dagen. Imorgon börjar jag tidigt, och slutar sent. Men det är lätt värt det när jag har så himla mycket att lära mig.

Ligger i soffan nu och kollar på NCIS Sen när det är slut ska jag ge mig ut på en liten jogging tur. Måste ladda min M3P med, den dog idag på bussen trist nog. Men det gör inte så mycket. Behövde den inte sen ju. Nu medans jag ahr det i huvudet så ska jag verkligen hämta den och ladda den.

Sen måste jag kolla på lite skor. Mina är lika trasiga som mina förra sånna svarta fina skor var efter ett halvår. De skorna äger fett mycket.

Det blir nog ett par liknande nästa gång, vanliga svarta tygskor, ankelhöga :)

Nu måste jag spraya näsan, Adjöss Sjömansmöss :D

Vissa gånger måste man vara lite fulare än andra gånger, det har ni förstått va? Okej ?


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

sv: jaa den är jättebra :)

2010-08-09 @ 19:25:27
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0