Driving in the sun

upptäckte idag att jag faktiskt kan rita lite smått, lite bra alltså. Jag hade rätt så bra betyg i bild, men det betyder inte att jag kan rita, för haha. Det har jag inte alls kunnat. Men nu börjar det nog allt smyga sig fram lite.

Såhär gick det iaf. Blev inte nöjd med hela bilden, så ni får inte se hela heller, bara den delen som jag blev nöjd med. Snart ska jag nog sova. Är äckligt jävla trött... Fast först ska jag kolla himym! När jag ser det vill jag bara ha någon som jag kan slökolla tv med. Får väl drömma om att jag gör det med min drömprins då, som förövrigt inte är samma som det var för länge sen.

Ja, jag är väl inte jätte duktig, men nu vet ni då inte alls hur jag ritade bara i våras, haha... Herre gud. Tänk er hur en som går på lekis ritar, så ritade jag, annie 7 år ritade bättre än mig.. Då kanske ni kan förstå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0