Flying in the wind

Hyper Eirika har varit i farten idag, vart så hyper att jag skakade, jag kände det! Kaffet gör mig underbart rolig!

Sen så var jag på H&M idag efter jobbet och kollade om väskan, men den fanns inte, hittade en annan men den var i ett konstigt tyg, så det ville jag inte ha. Den kändes så jäkla budget att jag trodde att jag skulle dö, (inte för att de på hötorget är mindre budget)

sen har jag gjort lunch och nu ska jag kolla tv, plugga lite sen ska jag sova också. Jo sen måste jag välja kläder för morgon dagen. Önskar att jag hade snyggare kläder och snyggare kropp så jag passar i alla de kläder jag vill ha, syrrisen byt med mig va ?!

Kommentarer
Postat av: rebecka

äsch sluta nu men tack! Du är jätte fin, and you gonna wear the clothes, dont let them wear you! du är fin i allt sis=)

2010-08-16 @ 23:10:35
URL: http://lillabecca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0