Godmorgon Godmorgon!

klockan är kvart över 9 nu när jag skriver det här, och jag har redan hunnit duscha och kökat te åt mig själv. Jag känner mig så duktig. Ska läsa lite tidningar och sen ska jag nog läsa lite New moon hade helt glömt att jag hade den boken, och att jag inte läst klart den. Så det kommer jag att sysselsätta mig med nu på morgonen.

Lite senare idag när de andra har vaknat  och är redo ska vi åka till Örebro och gå runt i stan ett tag, sen blir det nog även marieberg. Jag tycker att det är roligare att gå omkring där än vad det är i stan. Men Camilla vill nog se själva stan. Så jag offrar mig.

Camilla åker hem senare ikväll. Det har verkligen varit roligt att ha henne här! Kommer att sakna henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0