Heldag

Idag ska jag verkligen ta hand om mig själv, ska ta en lång härlig dusch, slinga håret, klippa till det lite också. Sen ska jag och mamma hitta på någonting tillsammans. Jag vet inte vad ännu, inte hon heller skulle jag tro faktiskt. Men om jag ska hinna allt jag tänkt hinna så måste jag nog sätta igång snarast.

På tal om ingenting så måste jag somna rätt tidigt ikväll. Måste nämligen ta en buss som går 10 i 7(buhuu ni som åker med en buss som går tidigare). Den jag vanligtvis åker med går halv 8. Så det är en rätt stor skillnad. Nä nu ska jag ta mig upp från min säng (soffan) och duscha och allt det där. Hoppas att ni alla där ute i världen får en fin söndag!

För någon dag sen på jobbet så började jag prata om getter och deras ögon. Så då lägger jag upp en bild på den geten som jag pratade om.. De har verklgien äckliga ögon, de kan titta rakt upp och se himlen, nu lät ju det där jätte korkat, men jag menar bara att vi människor måste vända upp huvudet. Aja. Slutar att tjorva om ögon nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0