Hemma

Som jag har ätit idag. Godis, chips, godis, choklad. Vi ska hämta cykeln hos tommy idag. Kanske fixa ett nytt däck... Eller bara pupa det mega mycket. Sen ska jag cykla till och från jobbet idag. För att förtydliga allt. Jag ska alltså inte jobba idag, utan bara cykla dit och tillbaka för att se hur lång tid det tar. Skulle inte vara roligt om jag skulle börja cykla försent imorgon. haha.

Sen ska jag inte göra så mycket mer, läsa igenom lite villkor igen, så jag minns allt. Sen ska jag nog bara slöa och kolla lite på film. Funderar på att lägga in lite slingor i håret, bleka tänderna och fixa mina naglar. Så det blir nog också idag skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0