I did it just

Är det bara jag eller är det verkligen svårt att hitta rusktigt snygga skor UTAN klack. Alltså vanliga skor. De flesta skor som är riktigt snygga har klack. det tycker jag är synd. Nog för att nästan alla skor blir snyggare med klack, absolut inte typ converse, men vanliga skor. Eller inte tygskor. Men ni fattar vad jag menar right?

Jag hittar nästan aldrig snygga vanliga ha-varje-dag-utan-klack skor. Det är verkligen svårt. De flesta vanliga ser just så vanliga ut. Det värsta med det hela är att mina vanliga tygskor är nästan helt döda. Kommer ju gå runt som en fattig länge. Så jag måste skaffa nya skor på något sätt. Vet bara inte när och hur ännu. Men det löser sig garanterat.

Det är ju de här skorna som jag har nu.

Det är då en bild från mitt arkiv, jag  vet inte om de fortfarande finns att köpa, eller vad de kostar. Det har jag inte en enda aning om. Så det kan jag inte svara på om ni nu frågar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0