Jag blev chockad när jag kom på mig själv med att ens tänka det...

Jag sitter och kollar igenom min blogg lite sådär, så ser jag bilden där jag sitter i min underbara 150kroners säng med vita fina sängkläder som jag köpte själv. Med spetsgardin och en grön ful tapet i bakgrunden. Men fy 17 vad jag saknar den förbaskade fula gröna tapeten i mitt gamla rum. Jag saknar att det var litet och bara hade 1 enda hörn. Jag saknar min ruttna garderob och jag saknar min fula lampa, sen köpte jag en ny, hann knappt använda den faktiskt. Tråkiiiiiiigt. Aja. När jag börjar tjäna egna pengar får jag fixa en egenlägenhet, med spetsgardiner och en egen säng med mina vita sängkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0