Jag gör slut, på riktigt!

Jag har tänkt flera gånger att jag ska sluta lässa kissies blogg... Men nu är det verkligen dags. Jag klarar inte längre av att gå in på hennes bogg. Min dator laggar så mycket att jag inte kan göra någonting annat så nu har jag inte något annat val ( inte för att jag kommer att förlora någonting;))

Alexandra barbara whatever kissie nilsson. Vi måste prata. Det är inte du, det är min dator, måste verkligen satsa på mitt jobb nu. Du förtjänar någon bättre. Vad mer ska jag säga. Farväl. Hoppas att du klarar dig med en läsare mindre, eller kommer ditt liv att gå under. ?

Aja. Det här blev väl ett underligt inlägg. Tanken med det hela var att berätta att jag inte kan gå in på hennes blogg för att min dator segar fruktansvärt mycket. Säkert någon bugg, eller så är det för att hennes blogg är mer rutten än min, bara det att hon har haters som läser, och det har jag inte hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0