Jag Hatar kläder.

Så trött! Jag vet inte vad jag skja ha på mig. Det ska tydligen regna idag, de svarta jeansen jag ahr på mig, gör en sånt där jobbigt knäpp ljud när jag går, så de ska jag inte ha på mig. Sen de andra jeansen kan jag inte ah idag för att jag hade dem igår och dagen innan. Så det är bara fult.
Kanske tar strumpbyxor och typ någonting.. Men jag har typ inget att ha på mig till strupbyxor eller tights, jag vet var alla mina kläder som jag brukar ha till sånnt har tagit vägen. Jäklat alla är borta, sjukt störande. Dessutom sover nog min lilla klädhjälpare  uppe i Piteå. Nog för att hon har en liten annorlunda stil än mig, men hon vet vad jag brukar ha och gillar att ha. Nä nu ska jag reta upp mig ännu mer över att jag bara har jeans och tshirtar, eller egentligen bara tshirtar och två par jeans, ett par blå och ett par svarta. Stupid kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0