Mondoblog!

Vet ni vad jag tycker att alla ni ska göra? Bli medlem på mondoblog! Det är verkligen en superbra blogsajt! Det är lätt att fixa design och en sak som verkligen är ett stort PLUS med Mondoblog är att man kan ställa in tid för inläggen, så att man kan skriva ett inlägg som publiceras typ dagen efter osv. Det är verkligen bra!

Jag har också en blogg där! Jag trivs bra med den bloggen! Men jag bloggar inte riktigt om samma saker här som där. Jag kan länka min mondoblog vid ett senare tillfälle!

Alla som gör en mondoblog och kommenterar på min blogg här att ni har gjort det kommer jag att länka här från min blogg! Hur bra bllir inte det!? ni kan klicka HÄR för att komma direkt till mondoblog! eller så kan ni klicka http://www.mondoblog.se/register/11997

Det är dessutom så att om ni gör en blogg på mondoblog så har ni möjlighet att vinna en resa till Gran Canaria i Spanien! Hur bra är inte det ?



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

vad gör du ikväll sötnos? (:

2010-08-05 @ 19:34:43
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0