Ny väska

Är precis vad jag behöver faktiskt. Måste hitta någon fin. Det är inte någon idé att jag kollar på Väskan här i Kga, där kommer jag inte hitta någon, H&M lindex och KappAhl får leverera då. Annars om jag nu vill komma lite billigare undan får jag väl åka till STHLM och gå på hötorget och skaffa någon fake väska som funkar till och från jobbet. Väskan jag har nu dödar mig. Den river upp mina händer. Det är illa.

Hittade just en fin en på H&Ms hemsida. Tänker inte visa bild om jag inte köper den, kanske frågar snällt med hundögon om jag får 200 kr av far min, om den nu finns här i stan... Dummt att det är söndag idag. Eller så får jag beställa.. Men pengarna saknas fortfarande...


Snälla pappa, kan jag få låna 200 kr, ring mig också!

(hunden ska då föreställa mig som min farmor ser mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0