Every face a different shade

Hela morgonen har jag bara myst på. Vaknade rätt tidigt, typ halv 9 tror jag att klockan var. Då tvättade jag mig i ansiktet och kokade te och slog igång filmen The phantom of the opera. Riktigt bra film. Funderar på att ta mig till dollar eller någonting och köpa ansiktsmask och vara riktigt tjejig hela dagen. Skulle vara sjukt nice. Ska och äta middag hos mormor och morfar idag med syster. Sen ska jag kanske skriva på lite skolsaker som ska in i veckan. Ska nog även plugga eftersom att jag har engelska prov på torsdag.


Masquerade! Paper faces on parade. Masquerade! Hide your face, so the world will never find you! Masquerade!


Kommentarer
Postat av: Carita

sv: Tack sötnos! och herregud vad jag längtar till sommaren, det är inte klokt.

2010-02-21 @ 12:23:02
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: linn

sparks junior eliet :D

2010-02-21 @ 16:47:50
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0