Har du sett?

Jag blir lika förvånad varenda gång jag tittar upp från datorn och ser mig själv i spegeln. Jag längtat nu bara tills det att mitt hår har vuxit en bit så jag kan se hur långt ifrån min naturliga hårfärg jag är. Den här färgen är ju såklart mer "färgig" än min vanliga. Men det bleks ju och mattas ut efter ett tag. Jag tycker att jag ser liten ut i den här hårfärgen. Men det gör mig inte så mycket. Bild på håret kommer sen någon gång när jag orkar anstränga mig.
Det har kliat på min kind sen igår då jag drack zingo och nu är jag röd och har typ utslag. Jäkla skruttigt också. Men så kan det vara. Det är ju inte första gången isåfall. För när jag var mindra ca 14-15 så var jag känslig mot citrus frukter, men det gick över, kanske att det har kommit tillbaka. Ont i halsen har jag med. Tur att jag inte behöver prata så mycket idag på skolan. Ska ju som sagt var bara skriva prov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0