Hemma från skolan ♥

Så nu har jag bytt till mjukiskläder och ska snart gå ner och äta lite mellan mål. Får se vad det blir. Men någonting gott är jag sugen på! Sen ska jag ta en ipren sen ska jag göra historia och läsa bok. Det kommer inte att hända mycket annat idag när det är fruktansvärt snöoväder (det snöar bara mycket ) som gör så att jag inte kan gå ut och göra någonting.

Idag har skolan kännts väldigt kort. Dagen började med religon som jag verkligen gillar. Jag är halvkristen dvs att jag tror men inte på allt. Jag tror på alla religoner helt enkelt. Sen efter det så hade vi psykologi. Där vi pratade om hur man vet om man är sjuk eller friskt (psykiskt alltså) Sen hade vi psykosocialt arbete det handlar nästan om samma sak. Vi ska göra om hur man kan tyda olika signaler nu.

LUNCH och på lunchen så sprang jag och ida iväg till ett möte med alla hä A are och vi pratade lite om saker som kommer att hända på skolan. Det kommer vara mycket roligt. Som alltid.

Sen på Psykosociala som vi hade igen efter lunch så fick vi börja läsa en bok som heter kirre det är galet bra och jag kommer att ha läst ut den snabbt. Vi fick frukt medan vi läste och klantiga jag lyckades bloda ner min bok.. Jag råkade he sönder nå grejs vid mit nagelband så det började blöda. Inte kul alls. Sen hade vi historia, där gjorde vi ingenting. Därför ska jag göra hemma. Men nu ska jag äta. Adjöss ♥


Bilden är från igår ;D


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: eller hur! så GALET snygga! :P

2010-02-02 @ 16:54:44
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som jag köpt eller som jag har på mig ? hehe :)

2010-02-02 @ 17:13:02
Postat av: angelicato

ooh ny smak, måste prova =P

2010-02-02 @ 18:21:43
URL: http://angelicato.se
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hehe , okej ;P

vi har alltid v 7 XD

2010-02-02 @ 18:46:39
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Jenny Kring

Var den smaken god? Kram Jenny

2010-02-04 @ 17:50:41
URL: http://jennykring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0