I just want to feel

Inte för att jag är så jätte intresserad av fotboll. Men jag har faktiskt spelat det förr och det är roligt att spela, det är faktiskt rätt spännande att se på tv med. Inte för att jag gör det så ofta. Men ibland händer det väl. Satt och kollade runt lite på datorn då jag kom in på fotboll och Premier League och då läste jag lite och såg att ett av lagen som var med och stiftade det var Blackburn Rovers. Ett lag som har Edwood Park som hemmaarena den finns i staden Blackburn, Lancashire, England. Fotbolls spelarna Patrik Andersson, Niklas Gudmundson, Anders Andersson, Martin Dahlin, Nils-Eric Johansson och Martin Olsson spelar eller har faktiskt spelat med Blackburn Rovers. Jag tycker alltid att det är lika häftigt när Svenskar spelar/tävlar för andra länder. Jag vet inte varför men det är coolt. Om jag någon gång ska till England så vill jag fara till staden Blackburn för att vandra omkring i Queen’s Park där det finns bowlingbanor utomhus. Det skulle jag verkligen vilja se.

 

På bilden så är det Blackburn Rovers i blå vitt.

Men nu ska jag faktiskt lägga mig och sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0