Later

haha ojoj. Jag satt just och läste patrick, jonte och robins projekt blogg. Så jäkla fult att jag ens kan skratt åt någonting sånt. Det är nog för att de skriver så jäkla kul. Men jag tror att jag kommer att vara glad rätt länge fram över, jag vill tro det jag. Livet blir lättare om man är glad, det går bra i skolan och det går bra hemma så jag har inget att deppa över precis. Helgen blir säkert supernice. Det enda som känns jobbigt att jag på något vis hela tiden lyckas med konstiga saker som att bli ägd av skolan flera gånger om.
Eller som att pappa som brukar hämta mig från skolan kvart över 1 varje fredag nästan frågade idag när han kom hem vad jag gjorde hemma,
Jag svarade att jag fick sluta tidigare för att jobba med psykologi arbetet hemma, då skrattade han.
Jag tror att han tror att jag har varit hemma idag. Meen han får tro vad han vill, det är inte mitt problem, eller nä det är det inte.
jag vill tro att det är vår och sommar snart

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg :)

2010-02-12 @ 20:16:48
URL: http://hannagranlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0