One step closer

Igår så åkte jag inte till luleå som det var tänkt från början, utan jag valde att vara i piteå istället. Så då åkte jag, sofie och linda till sirkka, och där var pontus och nasko med. Sen kom rasmus och lillmicke dit. Vi hade verkligen trevligt igår. Även fast mitt öga valde att svika mig genom att göra dunder ont och göra mig halvt blind. Men det gjorde inte så mycket mer än att jag inte kunde vara där det var för ljust eller sitta och kolla/spela tv spel med de andra. Jag spelade ändå lite.
Idag ska vi nog till richard tror jag det var sagt. Eller jag vet inte om vi ska vara hos han. Men vi skulle fira honom. Tror att jag ska kolla llite på min kamera och kolla vad jag kan hitta för bilder innan jag gör någonting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0