outsider

Godmorgon! Sitter här nu i sängen med färg i håret och väntar på tiden. Kvart över ska det vara klart. JAg hoppas att det blir bra, men det blir det säkert. Hoppas jag. Jag börjar klockan 1 idag då ska jag skriva prov. Sen ska jag hem igen. Mår inte så bra nämligen. Det är därför som jag har varit hemma hela veckan. Men jag vill inte missa engelska provet. Det känns viktigt.
Annars idag så ska jag skriva klart lite saker, eller några saker. Så jag ska verligen ta mig i kragen och skriva dem så jag kan maila in dem till lärarna. Annars så händer det nog inte alls mycket idag/ikväll. Ska bara ta det lungt som vanligt.
Jag drömmer massa underliga drömmar varje natt nu. Det är väldigt jobbigt. För det är halvläskiga drömmar. Ibland är det drömmar som skulle kunna hända på riktigt, jag drömde en av varje fast i samma dröm, fattar ni ? Jätte jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0