skynda

Det bara en liten snabb update nu innan jag ska till skolan. Jag ska supersnart gå ner och sminka mig, sen så ska jag borsta tänderna och bläddra lite i tidningen innan det att mormor kommer för att skjutsa mig till skolan. Det är bara en kort dag idag. Svenska, Historia och psykologi. Sen så bär det av hemmåt. Det kommer att vara naaajjjs. Tror att sandra skulle följa med mig direkt hem från skolan. Sen så ska jag och hon hämta nyckeln sen ska bara vänta på pojkarna som kommer vid 4 sen ska vi fixa iordning i lokalen, jag måste bräna en skiva. Men det hinner jag. OJ Måste springa nu!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejhej.

Fin blogg.

Ska vi följa varran via bloglovin ?

Kram

2010-02-05 @ 11:29:53
URL: http://nathaliezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0