Taggar för imorgon ♥

Har nog inte längtat så mycket till en fredag som jag gjort idag. Livet bara leker och allt är nu för tillfället underbart. Det mesta i skolan är förvåningsvärt lätt och jag känner mig lycklig. Nu lyssnar jag på bra musik och bara längtar tills det att pappa kommer hem så jag får börja skriva på engelskan. Så jag får göra bort det. Sen kanske jag (om jag finner ro till det) sätter mig och gör lite historia.
Imorgon är det, (som jag har (?) och kommer att tjata om fram tills imorgon ) Klassfest. Sen efteråt så ska nästan hela klassen ut på valdino där det är Förfest till studentfesten, jag hoppas att det kommer att vara mycket folk där.
Pappa har iaf slutat nu, så han kommer snart hem då ska jag tvinga han att hjälpa mig med min dator så att jag får word. Jag måste också ut på stan och leta paljetter för imorgon. Annars får jag väl ta rebeckas bälte.. men jag tycker inte om bälten. Men jag löser det. Annie kanske har några paljetter..
Nu ska jag läsa lite bloggar tills jag ska göra viktigare saker. Så Have a nice day

Kommentarer
Postat av: Anonym

phuu vad tråk:/ hatar eng

2010-02-04 @ 16:13:29
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

tkr inte jag:/

2010-02-04 @ 16:22:16
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0