take it

Varför ska det vara så svårt att stå emot impulser?
Jag önskar att jag visste varför jag bara måste göra vissa saker som bara helt plötsligt kommer upp som en ide i huvudet. Som tillexempel färga håret. Har köpt hårfärg idag, tänkte att jag ska färga det ikväll. Men det blir nog imorgon innan jag ska till skolan och skriva engelska prov. Eller så blir det inte alls just för att det bara var en impuls grej. Vi får se. Fast jag borde färga håret. Utväxten är inte fin, fast den inte syns så mycket egentligen. Men tillbaka till alla impulser. Jag har tex, klippt lugg, klippt JÄTTE kort hår, färgat, blekt och klippt håret flera gånger på impuls. Det är sjukt. Men annars har jag inte gjort så många konstiga saker men just när det gäller mitt hår så kan jag bara inte stå emot. Varför vet jag inte, skulle vilja veta så jag kan ändra på det. Det är faktiskt lite jobbigt när det är så.
Annars så var det jätte mycket folk på Willys idag. Såg folk som jag inte ens visste bodde i Piteå. Fast, jag känner ju inte alla, faktiskt inte alls så många. Men ändå. Det var kul. Jag gillar Willys. Det är billigt där.

Kommentarer
Postat av: ANNIKA ÖSTRÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

love love love :D <3 NIKON

2010-02-24 @ 20:41:40
URL: http://aannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0