13

Jag vaknade kanske vid 9 imorse för er som bryr er. Satt vid datorn, fotade lite och spelade lite spel innan jag for iväg till skolan för att ha engelska och historia. Fick då veta att vi inte har historia alls. Det känndes lite jobbigt men samtidigt gode nice. Så börjar engelska lektionen och vi får veta att vi ska översätta en text och sen får vi sluta. Ca 10 min senare var jag klar med det. Så jag var inte på skolan länge alls idag. Det blir inte heller så lång dag imorgon, det är gode härligt. Efter skolan så följde jag med mormor en sväng till bergsviken hon skulle typ handla någonting innan hon skjutsade hem mig. Sen har jag faktiskt inte gjort mycket mer än att sitta vid datorn och göra ingenting. Tror inte att det blir att jag gör så mycket resten av kvällen heller. Så nu vet alla.

Kommentarer
Postat av: MALINHE |foto|

SV: okej, :))

nja, inget speciellt ialfall!

2010-02-11 @ 19:05:39
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0