When will it end

Har inte alls hänt mycket idag. Sovit, Tandläkaren, ätit, vilat, kollat film, vilat, handlat, vilat, hämtat Annie och Rebecka, pluggat, ätit, spelat spel med Annie och nu ska jag kolla lite på datorn innan jag ska mysa lite och sen sova.
Jag kommer att vara tvungen att göra lite skolsaker imorgon / ikväll om jag orkar. Annars gör jag det imorgon. Trött är jag och jag orkar inte alls vara särskilt social med någon. Men imorgon får jag besök och det ser jag fram emot. Man behöver bara vara. Inte alls göra någonting. Det är skönt. Det behövs också. Annars så är livet rätt lugnt och snart är det lov. På fredag ska jag och Syster laga mat tillsammans och vi kommer att vara ensamma hemma. Fast hon ska kanske ut med kompisar, jag vet inte. Jag vet inte om jag ska göra någonting alls. Det lär jag ju märka. Nu ska jag nog koka mig en kopp te. Är verkligen sugen på det.


Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättemycket! :D

2010-02-23 @ 21:56:39
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Thelittlewonderful

Det är skönt att bara slappa och ta det lungt ibland.. :)

2010-02-23 @ 22:43:09
URL: http://thelittlewonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0