winner ♥

Det är jätte jobbigt i min hals. Det kliar och det finns ingenting jag kan göra så att det slutar att klia. Verkligen irriterande.
Idag så blir det inte att jag ska tvätta, men jag ska nog kanske nörda med massa spel iaf. Ska kanske gå ut och gå lite idag om vädret tilllåter (om det inte är -20 ute ) Det skulle vara kul. Men det är ju tidigt fortfarande, vet inte vad jag gör vaken nu, det kan ju vara för att jag somnade väldigt tidigt. Även inatt har jag drömt underliga drömmar, sånna som lika gärna kunde ha hänt på riktigt fast blandat med massa fantasier som inte kunde hända på riktigt.

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag funderar om jag ändå inte ska åka ;p fick lust att gå på stan med mamma i morgon. och äta god mat! : ) Men jag vet inte än. har fruktansvärt mycket beslutsångest. Jätte jobbigt! :o

2010-02-26 @ 10:00:30
URL: http://dameniorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0