Byebye!

Nu snart, eller efter jag har ätit så ska jag göra slingor i håret, det blir kanske före, så kan jag göra vad jag vill efteråt. Fast nu gick pappa i duschen. Så då får jag vänta på att han är klar. Sen så blir det blonda slingor in my hair!

Nu ska jag värma massa ljus i mitt rum och försöka få upp lite värme. Det är verkligen iskallt här hemma. Kanske fotar lite också, om jag får lust, haha. Måste lägga mig tidigt ikväll, skolan örjar imorgon och jag känner verkligen inte för det. Det är verkligen myyyycket skönare att vara ledig. Men jag får se det från den possitiva sidan. Det finns mer att göra på skolan än vad det finns att göra hemma. Dessutom är det bara 21 veckor i skolan innnan jag springer ut från strömbacka, så konstigt.

Nu ska jag tända ljus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0