Don't get your hopes up

Dagen idag kommer nog inte vara så rolig. Har en liten känsla av det. Det kommer kännas som en äckligt lång dag. Men ändå har jag bara 4 lektioner. Så dagen i sig är inte lång. Men jag vet nog att någon kommer att störa mig i min egna värld idag. Någonting som är jäkligt onödigt egentligen. Varför kan folk inte bara gå vidare? Varför hakar man upp sig på smågrejer när det finns andra saker man borde lägga energin på? Alla borde helt klart vara lika smarta som jag.

Nä, nu ska jag gå och borsta tänderna och bege mig mot den allt för underbara skoldagen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så fort jag börjar må lite bättre, har sjukt ont i magen så ska jag försöka få i mig lite mat. Sen om jag orkar ikväll så ska jag nog vara med några tjejer också kanske vi ska gå ut på challenge. =) Imorgon ska jag, mia och några kilalr fara ut med skotrar och grilla uppe på ett berg i öjebyn. Vad ska du göra?;D

2010-01-15 @ 14:21:21
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0