Dubidamdamdubidubidudumdum

Nu ska jag snart, när helene kommer hit. Åka till Piteå havbad och bada. Det kommer att vara superroligt kan jag tänka mig, kommer säkert att bli en hel del skratt. Så det kommer att bli riktigt roligt.

JAg har fått höra att jag borde ta min webkamera och gå och blo fotograf, haha. Jag dör lite av skratt när jag tänker på det. Jag är tydligen en jätte bra fotoraf som borde sälja mina bilder. Men nej tack. När jag hör det från den så skrattar jag extra mycket och glömmer det. Jag tror att den personen har en liten crush på mig.

Har köpt "godis" Idag, har slutat äta godis och chips och sådant. Så jag har köpt färsk annanas, sesamkakor och en loka.
Nu ska jag väl leva vidare tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0