en svart fågel.

Godmorgon!

Nu har jag ätit frukost, eller ja. Faktsikt drack jag bara ett glas vitamin. Men jag tror inte att jag kommer att gå hungrig idag. Så det löser sig skulle jag tro. Idag är det skola som vanligt. Börjar 10 över 8 med Religon och sen så slutar jag 15.15 Historia, vet inte vad jag har för lektioner där  mellan. Det får jag ju se.

Sen idag efter att Camilla har ätit så kommer hon hit och ska hjälpa mig med håret, Tacktack. Sen så ska vi spela tv spel och jag vill ha cola till det. Men vi får väl se hur det blir med den saken. Förhoppningsvis. Kanske köper en påväg hem från skolan eller någonting.  Nu ska jag kolla lite saker innan jag ska borsta tänderna och fara till skolan. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Erika, klart vi kan köpa en dricka! :) <3

2010-01-12 @ 09:53:52
URL: http://dameniorange.blogg.se/
Postat av: Tilda

DU kan få inspireras av mig också varje dag :) i dag har jag tävling på bloggen så glöm inte att kika in!

2010-01-12 @ 12:00:51
URL: http://TildaForsgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0