Fp ♥

Jag ska nu ta mig i kragen och skriva klart författarporträttet. Har egentligen inte så mycket kvar, bara skriva klart om författaren Jules Verne tror jag. Men jag vet inte. Jag får gå ner och hämta mitt papper där det står. sen om jag hinner ska jag kanske göra upp till vg. Men bara om jag orkar och hinner.

Han verkar vara en riktigt tok den där jules verne, han gillar vattnet båtar och han är äckligt duktig på att beskriva saker så att man verkligen "far in i" boken jag har faktiskt aldrig läst någon bok som har varit bättre än En världsomsegling under havet. Jag läste däremot bara en förkortad version, jag vill läsa den riktiga versionen den är säkert svårare att läsa och längre, men då är det ju Jules på riktigt som har skivit. Det skulle vara mycket roligare. Tror jag ska sätta upp den på  det här ska jag ha gjort innan jag dör lista. Det står inte så mycket på den faktiskt. Men det är ju bra, då har jag ju iallafall möjlighet att hinna göra alla saker.

börjar känna mig lite hungrig. Men jag ska inte äta någonting så jag orkar god mat sen ikväll. Jag kan inte göra annat än att tänka på mat, kanske det är därför som jag är hungrig då?

Måste och handla innan jag ska till emma ikväll.. Jag ska åka med henne till sofie. Det kommer verkligen att bli roligt ikväll.


Kommentarer
Postat av: Sofia

ja det kommer att bli kul! Hoppas att du mår bättre då :)

ja kom hungrig!! hihi ;) Åh längtar :D

2010-01-29 @ 13:32:56
Postat av: Leia ♥

Så kul att du vill vara med :D

2010-01-29 @ 14:01:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Kul att du tycker det. Hoppas alla andra tycker det också. =)

2010-01-29 @ 14:29:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0