hemma!

Nu har jag för en stund sen kommit hem från Luleå. Jag var dit med mormor och morfar och camilla. Jag hittade inte så mycket. Nästan ingenting alls skulle jag nog säga. Jag köpte två mattor till mitt rum och en xboxdosa. Sen köpte jag även mat, som vi ska äta till middag här hemma då såklart.

Rebecka har kompis här och de spelar tvspel. Det var det jag ahde tänkt att göra när jag kom hem, men då fick det bli att sitta vid datorn istället. Jag tror att jag ska städa lite typ bädda rent i sängen. Vill ha vitt igen, mycket finfint.

Jo jag kan tala om att jag ska laga middagen idag, mysigt ska det bli och gott. Älskar verkligen den maten som vi ska äta. Fast jag måste nog ha lite guide hjälp av mor min. Får ringa henne sen, bara hon inte är i Örebro allt för länge. Det tror jag inte. Sen kan jag bara inte sluta längta till om ca 21 - 22 veckor.

Nu ska jag vara duktig och göra lite fint/mysigt i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0