Hoppsan,

Det förra inlägget var menat att publiceras myycket senare! Men jag glömde visst det och hittade det just opublicerat. 

Kom till skolan för 10 minuter sen, lita väl tidigt men vad gör det ? Då har jag tid att titta mer på det jag ska kunna, bara jag kan sluta skriva här. Sandra skulle nog komma vid 11 sen så ska vi bara vänta på att Camillas lektion slutar så att vi kan följa med läraren och göra det där vi ska göra.

Sen idag så ska Camilla följa med mig hem, vi ska laga mat och äta varma mackor. Fast innan vi ska hem så måste vi och handla lite gran. Men det är lungt.

Nu ska jag faktiskt slita mig från bloggen en stund. Så jag kan plugga in

  • behovstrappan
  • självförtroende
  • självkänsla
  • aggretion
  • kognitiv, social, fysisk och emotionell utveckling
Sen var det kanske någonting mer. men det kommer jag inte ihåg.

Kommentarer
Postat av: bullmamma

SNYGGUTMANING PÅ BLOGGAR!

; går till såhär, gör ett montage med bilder på dig själv, lägg upp på bloggen, När du får kommentarer måste du ge kommentarer tillbaka (Om den som kommenterat också har gjort ett montage)

Se va bloggarna tycker om just ditt utseende!! Törs du ställa upp?



GÅ IN PÅ MIN BLOGG OCH KOMMENTERA MITT MONTAGE!!Hihi vill veta om man duger för världen / Bullmamma

2010-01-14 @ 20:17:22
URL: http://klarhaa.blogspot.com
Postat av: * K Y S S A R

Yes det har vi =) vi har typ ändå det mesta på vårat gym, så jäkla skönt och gratis =)

2010-01-14 @ 20:39:25
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0