Otroligt ♥

Det är helt amazing! Jag satt innan jag åt och lite efter det och skrev på Engelskan, men nu går det inte mer, kan inte allt vara lika enkelt som när man var liten, typ glosor istället för massa skrivuppgifter. Jag kommer aldrig igång, och när ag gör det håller det bara en liten stund innan jag drar mig till någonting annat. Jag kommer inte på vad jag ska skriva. Det har helt enkelt bara tagit stopp. Får väl göra någonting annat en stund till.. Men jag vill bara pringa igen. Men det är förbaskat halt ute, och jag tvivlar på att någon vill följa.

Kommentarer
Postat av: therese

Okej, vad hände nu då?

2010-01-20 @ 21:16:43
URL: http://therrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0