Tråkigaste bloggen ♥

Jag har utsett min blogg till den tråkigaste i världshistoian. Hela jag är tråkig.

haha. nej inte riktigt, jag har bara inte skrivit om någonting speciellt fast egentligen så kan jag skriva och berätta om min fasansfulla onsdag. Men det tänker jag faktiskt spara till en dag då jag inte har feber. Ikväll så ska jag till Sofie och äta surströmming ♥♥♥ på det riktigt gott och till efterrätt så får vi LIME CHEESCAAAAKEE ♥♥♥♥♥ jag bara kastar hjärtan på allt idag känns det som. Men den cheescaken är verkligen underbar!

Eftersom Sofie aldrig har sett harry potter (hur man nu kan ha undvikigt att se harry p) så ska vi se iaf första filmen. Kommer att bli lavli, han är så slt harry.  Nu ska jag gå ner och blanda saft, sen ska jag ta min choklad och gå upp och lägga mig i min säng (som jag sitter i nu) och sova en stund.

old bild



Kommentarer
Postat av: Emmelist

härligt med träning :D

2010-01-29 @ 12:19:06
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sitter på skolan nu och väntar på min buss... Är redan hungrig, men ska nog inte äta ngt hemma haha... Måste ju vara hungrig till ikväll ;D

Längtar!! :D <3

2010-01-29 @ 13:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0