Aldrig haft mer träningsverk, jag lovar er.

Usch vad jobbigt ddet var, inte är det jobbigt med yoga i vanliga fall, om det inte är tio över åtta en mondags morgon, då mina vänner är det rätt tungt, specillet när man ska slappna av, eller andas i en viss takt när man jäspar så mycket att man knappt hinner andas mellan gångerna.

Men idag var det jobbigt, för jag kunda knappt göra hälften av alla övningar för att jag har ssån nedrans träningsverk, jag lovar jag har aldrig var med om någonting liknande, inte efter alla träningshelger, träningar med Luleå, Haninge lägret, jag lovar er. Det är jobbigt. Jag skulle vara glad om jag visste att jag har tränat, men det har jag inte, jag måste väl ha fått det av att vandra omkring i stan då. Pinsaamt isåfall...

112ink.se


Kommentarer
Postat av: Vixxie

Hejhej fin blogg! Kika gärna in hos mig och kommentera Dagens make-up ;)

Kram Vixxie

2010-07-06 @ 15:37:45
URL: http://vixxies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0