Bio dags!

Äntligen ska jag få se mina älskade älsklingar på film igen. Jacob Black och Jasper Cullen... Åååh. Fina är de! Jag tar med mig mamma och går och kollar. Cola ska jag dricka och jag vet inte om jag ska ha nå godis, måste ju ta mig i kragen och träna ordentligt nu! Hoppade hopprep idag, fast jag hade inte något hopprep så jag använde en förlängnings sladd, men det funkade bra det med.

Nu ska jag och mamma snart pysa iväg. Det ska bli ruskigt kul! Har inte varit på bio sen jag Camilla och Annika såg Alvin och Chipmunkarna 2, det var nog i April.. Har inte ens sett en 3D Film, det måste jag också göra snart...

( Fatta att jag inte har sett Avatar och inte heller Alice in Wonderland )



Kommentarer
Postat av: simone

så jäkla söt film :D

2010-07-07 @ 13:01:25
URL: http://fattybom.se
Postat av: Halima

Var filmen bra? har hört att den är lite dålig men bra men jag ska snart se den :)

2010-07-08 @ 14:12:25
URL: http://halimasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0