Dålig dag idag med, skyller det på Pizzan jag åt igår

Idag ska vi fira att mormor och morfar gifte sig för 50år sedan! ( egentligen gifte de sig igår ) Jag trodde att jag visste vad vi skulle göra, men igår lät det på mamma som om vi skulle göra någonting heelt annat. Men jag får väl se, tänkte försöka ta mig ut och gå nyss, men jag ändrade mig när jag kom på att om vi ska göra det jag tror, så kommer vi nog gå ganska mycket idag. Så jag får väl höra med mor min. Men halv 11 Ska jag tydligen vara fix färdig.

Jag är redan irriterad för jag vet inte vad jag ska ha på mig. Jag är en sån lipsill, ibland när jag inte har någonting jag känner att jag passar i, dagar när jag känner mig för tjock för alla mina kläder, jävla erika, varför åt du pizza igår!? så kan jag börja gråta för att jag blir så ärg och känner mig så äcklig, inten får röra mig de dagarna, inte heller fota mig. Fy, för ni vet om man känner sig ful och äcklig en dag så blir man lika ful och äcklig på bilder.

Nä, nu ska jag nog göra lite havregrynsäckelgröt. Sen så ska jag inte äta mer än riskakor idag, skruttsingens att vi ska på dum restaurang idag. Där kan man antingen välja mellan rätt 1 - kött, eller rätt två - fisk -.- mycket att välja på ens en gång. Det finns inga bra restauranger här i närheten, som inte kostar mer än 500 kr/person det finns massa pizzerior och ställen där man kan välja mellan 8 olika kött rätter, och sen finns det 1 vegitarisk, 2 fisk och 2 kyckling rätter. ÅÅÅÅH! Jag hatar de som hittar på mat i karlskoga, de är sämre än skolmaten i Piteå



kött stinker och är inte okej att tugga på. Massa segt och massa äckliga senor och grejer,



Kommentarer
Postat av: Neha

Haha jag älskar kött:D

2010-07-10 @ 11:32:03
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack tack tack! :D Det betyder jättemycket. Kram!

2010-07-10 @ 13:42:19
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0