död mot min vilja

Min dator ser jag nu mera som död. Den lever fortfarande och är igång osv. Men jag har ett problem. Vad ska jag med en dator till om den inte har internet? Inget. Jag kommer inte på någonting alls. Jag kan ansluta till internet och så, helt och fullt. Men sen så funker det inte för min dator att använda det. När jag öppnar tex, mozilla så står det att websidan inte kan visas. Jag dör av oklok het och jag plågas varje gång jag tänker på min dator och min blogg som får lida ( Jag lider mer...)

Så jag får vänta nu ca en evighet innan jag har en ny dator. Åh. det suger att inte vara rik, eller åtminstånde ha så mycket pengar att när något så viktigt som datorn går sönder så kan man köpa en ny, eller få den fixad. Jag har inte råd med något av det. Snacka om sugigt.

Aja. Som ni då kankse förstår så kommer jag inte alls kunna updatera så mycket, och jag kommer vara sjukt frånvarande från internet ett tag. Adjö 

Korkat jävla skrutt


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: hihi oj tack!=)

2010-07-15 @ 15:56:15
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0