en mega underbar stund

Drömen jag drömde natten till idag, den första delen. Den var så lättsam och så underbar. Som hämtat från en bra dag helt enkelt.

Jag var med alla jag tycker om, alla ni fina i Piteå. Även en ny och folk som jag vet vilka det är. Men det var den där nya som fängslade mig. Jag ångrar att jag vaknade imorse. Han var så fin, fina kläder. Underbar personlighet. Busigt hår. Han var obeskrivligt fin. Jag har aldrigt varit med om finare.

Om han finns på riktigt så skulle jag verkligen vilja träffa den personen. Det var roligt. För den killen, den där fina som jag inte vet vem det är. Han blev bra kompisar med alla mina vänner i Piteå med.

Hur som helst. I drömen var vi inte i Piteå utan vi var i någon stad, kanske i ett annat land. Alla killarna målade iaf på en vägg, en betongvägg som var böjd. Den där killen kunde också rita, ååh. Jag är kär i någon som jag drömmt om. Härligt men så himla cp och sjukt. Jag måste hitta min drömprins på riktigt. Brunt busigt hår hade han. Helt underbart vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0