extra frånvarande

under tiden jag inte har bloggat så kan jag meddela att jag har läst ca 1300 unika blogginlägg och gjort lite olika saker, tänkte börja med att berätta från och med måndag. Så mina damer och herrar, det här kommer att bli ett låångt inlägg

Eh, jo jag vill bara meddela om att alla bilder från veckan kommer senare idag, jag ska bara göra en sak först, det kan ni läsa längst ner i inlägget om ni nu undrar,

Måndag

Vi steg upp väldigt tidigt, och då menar jag suipertidigt och ca halv 6 satte vi oss i bilen och åkte iväg mot Karlstad. När vi var i Karlstad sa vi hejdå till mamma som skutsas oss dit och satte oss på buss 800 mot göteborg där vi satt i 4 timmar innan vi var framme.
Vi hoppade av på Nils E terminalen och därifrån åkte vi vidare till Liseberg där vi var hela långa dagen, såg snygga killar, killar såg mig (haha) Sen på kvällen gick vi iväg till ett ställe där vi taltade.
(tycker att det är onödigt att berätta om allt vi gjorde på Liseberg, det fattar ni nog att vi åkte berg och dal banor och alla möjliga karuseller, så som man gör på liseberg.)

Tisdag

Vi gick en sjukt lång omväg tillbaka mot stan, hoppade på en buss som tog oss till Centralstationen i göteborg, låste in vära väskor och begav oss ut på en lååång shopping tur i göteborg. Måste medge att jag verkligen måste gifta mig rikt med någon som vill skämma bort mig med snygga kläder från D.O och från överallt inne på NK Jag hittade en supersnygg tee inne på zara som fick följa med mig hem, det var allt jag köpte. Men jag är verkligen nöjd! Senare på kvällen så åkte vi tillbaka till Karlstad där mamma och Tommy väntade på oss. Därifrån åkte vi tillbaka till Karlskoga.

Göteborgs turen var verkligen fartfylld med många roligheter och busigheter framför allt, Lottish på Liseberg tältning på hemlig plats. Shopping massa snygga, Balder och Kanonen, godis och cola, någonting mer kan jag inte säga. Det ägde och det var massa skoj!

Onsdag


Kommer inte ihåg vad vi gjorde under dagen sen åkte vi iaf till Kristinehamn och Jag tattuerade mig, Bild på de kommer nog imorgon eller senare ikväll.

Torsdag

Minns inte allt vi gjorde här heller, bra minne jag tycks ha... Men hur som helst så for jag på ett möte på Uniflex här i Karlskoga där jag fick lite info om fredagen, jag var spännd och lite nervös. Vi köpte god glass av Glassbilen och bara kollade på tv. Det har vi gjort nästan hela tiden känns det som.

Fredag

Åååh, den här dagen var jag så nervös att mina fingrar bara flög över tangenterna på min lilldator. Jag skulle nämligen iväg på anställnings intervju på Transcom. Min första sådan dessutom. Väl där var alla trevliga och det var verkligen roligt att vara där. Under själva intervjun var det mycket skratt och verkligen mer lättsamt än vad jag trodde att det skulle vara. Sen till Middag så for vi och åt på ett supermysigt ställe som heter Red Brick där åt vi taco buffé och precis när jag ätit färdigt så ringde det på min telefon. Så jag skyndade mig ut och svarade. Jag fick det glada meddelandet om att jag fått jobbet! Så underbart det känns verkligen!

Lördag

Det är alltså idag. Vi åkte iväg till Örebro coh gustavsvik där vi badade i ca 2 timmar. Det var roligt och framförallt trevligt. Nu har vi ätit lite mat och kollat på tv. Så nnu är det dags för att få ut och gå en sävng, de väntar bara på att jag ska skriva klart mitt inlägg som jag har suttit med jätte länge, haha. Ni får ha det super så hörs vi senare okej ?

random gammal bild bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0