Fint nytt armband

Idag har jag på mig ett nytt fint armband som jag fått av Greensmycken De har jätte många fina saker, och de är inte dyra! Alla smycken är gjrda av naturliga material! Ni borde kika in och titta om ni hittar någonting fint åt er själva. :)



Idag ska vi typ och fika någonstans tror jag. Hoppas att det blir trevligt. Sen så vet jag inte vad som mer händer i veckan, fila lite på mitt CV leta jobb osv. Sen om 8 dagar kommer Bästa Camillsing hit och det ska bli så sjukt roligt! Jag dör av lustighet, haha. Muffinmuffinmuffin! Liseberg och lotta, bada och sola!

Nu ska jag nog ta mig en Cola Light och softa lite och klura ut något häftigt blogginlägg som kan få mig på blogg.se's förstasida, haha, skämtar... eller ? ;)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 10:51:45
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0