Fiskmåsar läser nog tankar

Nu har jag doppat mig i vattnet, det var rätt härligt kan jag lova! Men nästa gång det är varmt blir det en bättre badplats, det var fiskmåsar överallt, och jag svär på att de kan läsa mina tankar, för när jag skulle bada så flög alla ner i vattnet. Det var lite läskigt.

Jag och mamma har hållt på att tjorva med ett jobbigt skåp, det gick helt plötsligt inte att stänga luckan, men nu går det, efter att jag och mamma har lagat det. Så nu ska vi städa bort lite sen ska vi göra mat, och kolla lite tv. Har fixat så jag har 1a sesongen av Sex and the City på datorn, så det ska jag kolla på lite sen tror jag. Det är ett underbart program! Har tänkt se alla sesonger så klart!

Ja, annars har jag väl inte så mycket att berätta, jag ska äta fiskpinnar och chips till middag idag (skulle jag inte börja banta?) Haha, jorå, men det är bäst på mitt sätt! Det är inte ens jobbigt med det funkar!





Vill du tjäna pengar på din hemsida? Klicka här!

Kommentarer
Postat av: carolina

usch, jag hatar fiskmåsar!

2010-07-11 @ 15:54:02
Postat av: Maie

jag fullkomligt älskar SATC! :D

2010-07-11 @ 15:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0