Happy go lucky me!

Nu sitter jag och taggar upp med Waka Waka - Shakira laddar min Mp3 och beger mig snart ut på balkongen för att fota lite hoppas på att kunna få till någon fin bild, (flera hoppas jag såklart)

Jag hittade lite små saker idag i marieberg. Hittade typ 9 fina saker från Gina T som jag ville köpa, men köpte bara en grå halsduk/sjal, den kan vara bra att ha till hösten! Köpte en super söt tröja från vila också, ska visa sen, jag är viktigast att fota, haha. Nej.

Nu ska jag sätta mig ute en stund, det är stekande sol! Sen när jag har gjort allt så ska jag fundera vad jag ska ha för kläder på mig imorgon, skor vet jag redan!

Nä nu går jag ut!

Puss på er alla fina där ute!

Missa inte chansen att shoppa ditt smink upp till 50% billigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0